Måndag

Ja då var det en ny vecka igen då, gud vad dessa veckor har gått fort nu men det är väl för man jobbar med.
I går var det ju alla hjärtans dag med *suck* säger jag. Jag förstår inte varför det måste finnas en speciell dag man ska fira den man älskar, man ska väl visa och uppskatta den personen alla dagar på året, Eller???
Fick i allafall ett hjärta av William go gubbe, själv fixade jag hjärt smärgåsar åt dom till frukost, sedan var jag på jobbet på kvällen. Skön dag, fast jag hade gärna varit någon annan stanns :)

Längtar och längtar tills några helger då jag ska ut på lite roligheter, men innan det skulle jag vilja ut på roligheter med fina P. Vi får se om det hinns med

Nej nu måste jag fixa till mig innan jobbet, ha en bra kväll alla glada

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0