Ute kväll

I går var jag ut med bästa fina P, vi var ut på krogen och drack och prata en massa skit.
Vi vart nog lagom lulliga tycker jag, eller vad säger du P? :)
Hade i allafall skit kul, vi kom inte i säng fören vid halv 4 på morgonen sedan upp och åt
hotelfrukost vid 9. Sedan tackade jag så JÄTTE mycket och åkte hem till mina busfrön.

Var i dag och kollade på fotbolsträningen William hade, inte ofta man hinner det nu. Men tror att
William tyckte det var härligt att ha hela familjen där.
Efter det åkte vi och handlade och sedan lagade mat.

Nu har vi nyligen kollat på Melodifestivalen och snart ska vi slänga barn i säng.

Ha en forfatt bra dag
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0