Nya året

Ja nu är det ett nytt år och det började ju ganska bra.
Barna och jag sov fram till 10 nästan, helt sjuk då JAg fick lov att väcka dom :)

Annars så var nyårsafton lugn, mamma, barna, jag, svärmor, Matte och Veronica åt
god middag som min mamma fixade. Drack gott och spelade lite spel.
Ja inte alla men nästan alla, sedan kom gubben hem och vi firade in det nya året alla tillsammans.

Så nu på eftermiddagen/kvällen var jag och gubben på bio, mysigt det var ju ett tag sedan.
Filmen var helt okej men inte super bra, men det kommer några bra filmer nu i Januari som jag vill se.

Nej nu ska jag gå och blöta ner mig sedan sova.

Go fortsättning på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0